COMPANY VISIT ~ NORTH PORT

10:00:00 AM

"Samarinda.. Rindu Semakin Jauh"

En.Paya menyampaikan trofi kepada Pakcik (no name) disaksikan oleh En.Ayob & En. Sanke.. hehehe~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Masihkah korang ingat?????
Yang aku ingt gmbr 1st tu Zul wat tajuk die..
“Samarinda.. Rindu Semakin Jauh” kot..
Ala drama kat TV3 tu..

Masa kite ade company visit kat North Port..
Lecturernye of course la.. En. Hameed.. (ayah angkat Zul ;-p)
Dah sah² la muke org tua tu tepampang kat gmbr..
Pakcik yg bg penerangan kt kite tu x ingt plak name die..
Walaupun dlm gmbr tu aku bdiri sbelah die..
Tapi aku x sempat nak amik biodata die..hehehe~

Nampak cantik jek kn gmbr² tu..
Kite semua nampak biru..hehehe~
Mase on the way gi sane meriah la..
Maklum la budk kelas kite kan bleh tahan kecohnye..
Mase balik aku xde coz aku turun kat Klang..
So x tau la ape jd mase on the way balik..

Tapi aku dpt cite dr sumber² yg boleh dipecayai..
Yang… sssssssssssyyyyyhhhhhh…
Jangan bgtau sape² tau cite nie..
Rupe²nye kejadian ari tu berlaku lagi..
Nak tau ape? Emmmmm.. cam biase la..
Zul wat kes lagi.. kali nie bukan Ejat mangsanye..
Kali nie bahu En. Hameed yg jd mangsa..
Ade ke patut.. die landing kat bahu En. Hameed..
Dah ler tu die tinggalkan jejak peta² kat bahu org tua tu..
Patut ke korang??? Sila jawab..hehehehe~

Kepada En. Zul..hamba mintak maap dari ujung rambut..
Sampai ujung kaki.. saje je nak kenakan ko..
Org lain aku cuak sket..ko aku x kisah..
Saje nak bg entry nie pnjang sket..
Darah manis xleh marah² tau..hahahaha~

You Might Also Like

4 Orang Pengomen Tegar

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images