Aini's Family

2:09:00 PM


entry khas sempena birthday aini hari ni 25/08/09.

"happy 28th birthday"

ni gambar yang di send oleh puan aini ye kawan-kawan.

aku merajinkan diri meng'update' gambar ni dalam blog bca ni. saja nak menghidupkan blog ni yang nampaknya semakin sunyi yang amat.

ni masa anak dia baru 7 bulan. sekarang aku lupa nak tanya dah berapa umur si danish ni. esok due date aini bersalin tapi belum ada tanda-tanda lagi. cheh~ panjang pulak cerita aku.

macam kenal je t-shirt yang aini pakai tu. tu t-shirt yang sepasang dengan aku beli masa nak sukan casa. hehehe~ mase tu kan batch kita pilih kaler merah, kitorang takde koleksi t-shirt merah jadi dengan duit ptptn yang ada kitorang belilah t-shirt diadora ni. aku pun dah lama tak sarung t-shirt ni. hehehe~

nanti bila aini dah selamat bersalin aku update lagi.

kalau ade sape2 yang ada contact no. cheq, kak norlie, watie, zila, mashitah dan kawan-kawan lain yang menyepi tolong email kat aku. aku nak menjejak diorang la.


~Love~
Hernee Nazir

You Might Also Like

0 Orang Pengomen Tegar

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images