Korang Datang Ke Emmy Kawin???

3:34:00 PM

Korang dtg ke???
Aku..frust tak dapat datang..
walaupun sekangkang monyet je rumah kami..

kalau siapa yg terbaca blog aku..
maybe tau la ape jadi pd aku..
utk pengetahuan korang aku baru je..
miscarriage lagi..
belum ade rezeki nak jadi Umi..huhu~
maybe rahim tak kuat..
siapa2 ade petua utk menguatkan rahim..
share lah dgn aku..

Siapa2 yang dtg tu..
boleh lah share2 gambar korang..
aku akan mintak gmbr gak dari Emmy..
malam tadi baru sms die..
tanye kabar..

jangan lupe next pengantin to be..
CIK HAZIDA ABD RAZAK on 25th April 2009..
si darah manis ni..hehehe~
kali ni insya'Allah aku berusaha nak gi..
kalau takde aral melintang..

jom korang datang..
aku nak jumpe korang..
rindu ngan korang semua..
kad die on the way kot..
aku pun tak dapat lagi..hehehe~

ape2 pun nanti aku update lagi..
dadaaaaaaaaa~


Loves,
♥Hernee Nazir♥

You Might Also Like

0 Orang Pengomen Tegar

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images