muka2 pengantin rakyat BCA.....

10:27:00 AM

kepada semua rakyat2 BCA sekelian....aku ader permintaan nak dibuat.... silalah kepada korg untuk mengupload picture perkahwinan korg untuk tatapan semua rakyat BCA yang tak leh gie majlis kenduri korang....kesian mereka cz tak leh tengok keserian muka korg waktu naik pelamin....termasuk aku yang duk jauh kat utara nie....byk kenduri yang aku tak dpt attend....so tak dapat ler tgk muka2 korg waktu naik pelamin....heheheheh...aku nk upload picture aku tapi aku tak kawin lagi lak...heheheh...so saper2 yang dah kawin or yang akan berkahwin silalah upload picture korang...(merayu sambil melutut dengan ikhlasnyer)....



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Uploaded by: Hernee Nazir



Haizi's Wedding Photo


You Might Also Like

0 Orang Pengomen Tegar

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images